Granatäpple



Granatäpple





Ibland på kvällarna känner jag att jag e sugen på att äta nåt.
Idag fick det bli granatäpple. Både nyttigt och gott!
För att på smidigaste sätt få ut kärnorna så rullar man granatäpplet på ett hårt underlag.
Sedan delar man frukten och slår på skalet så kommer kärnorna ut.
Jag kan även meddela att mitt godissug är borta.
Jag har inte ens en tanke på att köpa det längre.
Känns bra måste jag säga :)


Dagens intag:
Frukost - Havregrynsgröt med hallon och blåbär
Lunch - Räkor, kokt ägg, paprika, rödlök, fullkornsnudlar, Keso och citron
Middag - Nutrilett-shake med chokladsmak

Jag dricker alltid vatten till mina måltider, ibland med lite citron eller lime i.
Blir dock mjölk till gröten på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0