9 km!

Härliga tider!
Inte ont i nacken längre och knät känns betydligt bättre.
Tänkte först bara ta mig en liten promenad på 3-4 km, gjorde lite ont i knät i början.
Men ju längre jag gick ju bättre blev det och jag kände inte alls för att sluta gå. Så det blev till slut 9 km! Det längsta hittills! Det blev t.o.m. lite löpning också.

Dagens matintag:
Frukost - Yoghurt med skivad banan
Lunch - Naturdiet-shake
Middag - 2 strömmingfiléer, potatismos och lingonsylt

Blev lite firande igår, så då slarvade jag. Blev en kaka och lite glass. MEN jag tillåter mig själv att unna mig något gott vid speciella tillfällen.

Imorn så blir det nog vilodag när det gäller träning. Känner mig rätt mör i kroppen efter dagens 9 km. Men har hittat ett magträningspass på YouTube, blir nog att jag kör det. Har provat det tidigare, och jag måste säga att man verkligen känner att det tar! De rekommenderar att man genomför passet (som är 8 minuter) 3 gånger/vecka. Har slarvat lite med det, men ska försöka bättra mig och faktiskt göra som dom rekommenderar och se om jag märker av något storslaget resultat. Man kan ju alltid hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0